خدمات طراحی سایت در شیراز

به نام خدا

تخصص اصلی و دیرینه شیرازسان، سئو، بهینه سازی (web site optimization) و طراحی وب سایت می باشد و فقط در این زمینه نیز فعالیت دارد که شامل ارائه خدمات در حوزه های زیر می‌گردد:

طراحی وب سایت های سفارشی:

منظور از وب سایت های سفارشی این است که وب سایت مورد نظر کارفرما با طراحی کاملاً اختصاصی و برنامه نویسی مجزا با توجه به نوع زمینه کاری و هدف وی طراحی می‌گردد. در این فرایند به هیچ وجه از نرم افزاهای آماده ی مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس و یا غیره استفاده نمی شود بلکه طراحی کاملاً از پایه خواهد بود و کارفرما شاهد پیشرفت لحظه به لحظه ای کار خود خواهد بود. در این مطلب درباره روش‌های طراحی وب سایت و همچنین تفاوت‌های وب سایت با طراحی اختصاصی و وب‌سایت‌های با طراحی آماده صحبت کرده‌ایم.

طراحی فروشگاه اینترنتی:

تمرکز شیرازسان در طراحی فروشگاه‌های اینترنتی در افزایش نرخ تبدیل و به هدف رساندن یک فروشگاه اینترنتی است و نه‌ فقط طراحی و پیاده سازی آن لحاظ کاربرد فروشگاهی.

برای طراحی فروشگاه های اینترنتی نیز به هیچ وجه از وب سایت های آماده استفاده نخواهیم کرد طراحی و برنامه نویسی یک فروشگاه اینترنتی را از پایه و متناسب با هدف آن طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.

سئو یا بهینه سازی وب سایت (افزایش بازدید و افزایش فروش)

وب سایتی که هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد ارزش زیادی نخواهد داشت.

امروزه اکثر مردم برای یافتن وسیله و خدمات مورد نظرشان از طریق اینترنت اقدام می‌کنند و برای این کار از موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می‌گیرند. حال اگر وب سایت شما با کلمه‌ای که توسط کاربران جستجو شده باشد در لینک اول گوگل نمایش داده شود بازدید و در نتیجه مشتری های  وب سایت به طور چشم گیری افزایش خواهند یافت.

شیرارسان فرایند سئو و انتقال یک وب سایت با یک کلمه کلیدی خاص به رتبه اول گوگل را فقط به روش های اصولی و صحیح به گونه ای انجام می دهد که در آینده دچار مشکلاتی از جمله جریمه شدن یا حذف شدن از نتایج گوگل نشوید.

کسب و کارهای آنلاین:

در این مطلب به بررسی کسب و کارهای آنلاین در ایران پرداخته ایم.
شیرازسان به دانشجویانی که واجد یک سری شرایط باشند و ایده‌های خوبی برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی داشته باشند اما قادر به تأمین سرمایه و پرداخت هزینه های راه اندازی آن نباشند تسهیلاتی را ارائه می دهد تا در این راه موفق شوند و پس از موفقیت هزینه ها را پرداخت کنند. در واقع شیرازسان حامی کسب و کارهای آنلاین نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید.

 

طراحی سایت در شیراز

 

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید