معرفی بهترین سایت های اینفوگرافی

معرفی بهترین سایت های اینفوگرافی

در نکات مربوط به سئو ذکر کرده ایم که یکی از روش های دریافت لینک های با ارزش، انتشار اینفوگرافی ها در وب سایتمان می باشد.

در ادامه وب سایت های معتبری که برای طراحان اینفوگرافیک و همچنین کسانی که در حوزه محتوا فعالیت می‌کنند، مفید هستند را ذکر خواهیم کرد:

Daily Infographic

وب سایتی است که اگر علاقمند به اینفوگرافیک باشید، حتماً برای شما آموزنده و مفید خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی اینفوگرافیک‌های این سایت، کیفیت بالای فایل‌ها برای دانلود، توضیحات متنی ارزشمند در کنارهر اینفوگرافیک و طبقه بندی دقیق و مناسب آنها برای جستجو است.

  http://www.dailyinfographic.com  :آدرس وب سایت

 

Infographic world

وبسایت یک شرکت تجاری است که کارهای مختلف اینفوگرافیک انجام می‌دهد و البته نمونه های متعددی را هم به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته است. طبعاً این سایت نمی‌تواند مرجعی برای جستجوی اینفوگرافیک ها و استفاده از آنها باشد اما از آنجا که مشتریانی مانند گوگل و مک گروهیل و اوگیلوی دارد، میتوان فرض کرد که استاندارد بالایی دارد و می‌تواند الگوی خوبی باشد.

آدرس وب سایت:    http://infographicworld.com

 

Nerd Graph

جدا از سخت گیری در کیفیت اینفوگرافیک‌ها، یک ویژگی خوب دیگر هم دارد و آن طبقه بندی زیبا، شفاف و حرفه‌ای مطالب است.

آدرس وب سایت: http://www.nerdgraph.com

 

 Easelly

اگرچه تعداد اینفوگرافیک های کمی دارد، اما خوبی جالب آن در این است که می‌توانید با استفاده از قالب‌های آن،‌ اینفوگرافیک‌های خودتان را طراحی کنید و آنها را ذخیره کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این وب سایت اعلام کرده که حدود هشتصد هزار کاربر دارد و به نظر می‌رسد با توجه به ارزیابی‌هایی که از شاخص‌های ترافیکی آن انجام داده شده، این ادعا درست باشد.

آدرس وب سایت:  https://www.easel.ly

 

Infographic Pics

یک وبلاگ است که اینفوگرافیک‌های دریافتی کاربران و همینطور اینفوگرافیک های خود را ارائه می‌کند و معمولاً هر روز چند اینفوگرافیک جدید ارائه می‌کند. بعضی از آنها معمولی و بعضی جالب هستند. ما هنگام دیدن این سایت، یک اینفوگرافیک تحت عنوان «نویسندگان معروف می‌گویند که چگونه سبک نگارش خود را بهتر کنید» دیدیم که برایمان آموزنده بود.

آدرس وب سایت:  http://infographicpics.com

 

‌Best Infographic

اینفوگرافیک‌های متعددی دارد که  در اکثر آن ها  خلاقیت‌های خاص ی در طراحی گرافیکی قابل مشاهده است به عنوان مثال، در اینفوگرافیک مربوط به غرق شدن تایتانیک، برای اینکه درک بهتری ازعمق داشته باشیم، به زیبایی از نماد برج ایفل استفاده شده است.

آدرس وب سایت:  http://www.bestinfographics.co

 

Zanifesto

می تواند وب سایتی خوب و الهام بخش برای اینفوگرافیک ‌های مختلف باشد. مخاطبان آن هم می ‌توانند اینفوگرافیک‌های خود را برای آن ارسال کنند.

   http://zanifesto.com/gallery  :آدرس وب سایت 

 

Visually

سر زدن به سایت Visually را هم فراموش نکنید که یک وب سایت تخصصی، حرفه‌ای و تجاری در زمینه کارهای بصری است. جدا از نمونه کارهای اینفوگرافیک آن که البته عموماً با لاگین کردن در دسترس است وبلاگ بسیار ارزشمند و آموزنده ‌ای در این زمینه دارد.

 

اینفوگرافیک و تولید محتوا

در بحث تولید محتوا به جز وب سایت‌های که حرفه ‌ی آنها عرضه‌ ی اینفوگرافیک است، برای سایر کسب و کارها  (چه آنلاین و چه فیزیکی) اینفوگرافیک زمانی ارزش دارد که حول محور تخصصی کسب و کار متمرکز باشد. برای مثال وب سایت Whoscored این کار را در زمینه‌ ی ورزش و مسابقات فوتبال انجام داده و اطلاعات را به شیوه‌ای ساده  جذاب در اختیار دیگران قرار می‌دهد و همین مسئله رونق خوبی برای آن ایجاد کرده است.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید