دوره آموزش سئو در شیراز

به نام خدا

به روز رسانی: خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات درباره دوره های آموزشی و پرسش هر گونه سوال فقط از طریق صفحه اینستاگرام شرکت به آدرس citysun_ir@ اقدام فرمایید (از طریق دایرکت پاسخ گوی شما هستیم) اطلاع رسانی درباره برگزاری دوره ها از طریق صفحه اینستاگرام شرکت منتشر خواهد شد با دنبال کردن صفحه از جدیدترین اطلاعیه های آموزشی مطلع شوید.

از توضیحات اضافه در مورد اهمیت و جایگاه سئو پرهیز می‌کنیم زیرا کسی که قصد دارد در دوره های آموزشی سئو شرکت کند از اهمیت آن با خبر است.

سئو را می توان متفاوت ترین علم با سایر دانش های حوزه فناوری اطلاعات نام برد زیرا هر ساله کسب و کارهای زیادی را به اوج می رساند و برخی را نیز به زیر می کشد.

شرایط، معیارها و قوانین سئو روز به روز تغییر می‌کند. روند امتیازدهی یک وب سایت در 3 سال پیش با اکنون تغییرات چشمگیری داشته است و همچنین معیارها و فوت‌وفن‌های امروزی نیز با 2 سال آینده ممکن است تفاوت های زیادی داشته باشد

سئو را فقط با تجربه می توان یاد گرفت؛ اما برای شروع نیاز است تا حدودی درباره آن اطلاعات کسب کنید و یا این که کسی را پیدا کنید که تجربه اش را به شما منتقل کند.

در حال حاضر دوره آموزشی سئو در شیراز توسط shirazsun برگزار می‌شود.

واضح است که تجربه و تبحر در این زمینه مهم‌ترین ویژگی مدرس سئو است که اگر نگاهی به مطالب آموزشی وب سایت در زمینهٔ سئو داشته باشید ممکن است تا حدودی شما را با وی آشنا کند.

در صورتی که قصد شرکت در کلاس های آموزشی سئو  را دارید لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

  • توضیحی خلاصه درباره سرفصل ها: تمامی نکاتی که یک سئو کار می‌بایست برای تحلیل، بهینه سازی، سئوی اصولی و صحیح، تولید محتوا و افزایش رتبه یک وب سایت بداند شامل این دوره می‌گردد.
  • پیش نیاز این دوره ها آشنایی کامل با طراحی وب سایت از جمله html، Css و غیره می باشد.
  • طول دوره بین 10 الی 30 ساعت است (با توجه به تخصص‌ها و پیش‌زمینه‌های دانشجو)
  • کلاس ها به صورت خصوصی و تک نفره  ( در شیراز) برگزار خواهد شد.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید