گوگل را فراموش کنید!

گوگل را فراموش کنید!

به نام خدا

گوگل را فراموش کنیم؟؟؟ بله درست خوانده‌اید...
گاهی اوقات به دلیل جَو موجود در اطرافمان چنان درگیر جزئیات می‌شویم که اصل هدف را فراموش می‌کنیم.

اجازه دهید بدون حاشیه سر اصل مطلب برویم:

اگر برای و به هدف جلب نظر بازدید کننده در وب سایت خود مطالبی را منتشر کنیم و اصلاً با گوگل کاری هم نداشته باشیم و حتی ندانیم او کیست یا چیست در این صورت وب سایت شما در مدت بسیار کمی رتبه خوبی کسب خواهد کرد و هیچ‌وقت مورد خشم الگوریتم های گوگل نخواهید گرفت اما اگر هدف و تمرکز خود را گوگل قرار دهید و کاربر را فراموش کنید آنگاه به مشکلات زیادی بر خواهید خورد.

کاربر را فراموش نکنید:

کاربر مهم است و نه گوگل. اگر ما کاربر را فراموش نکنیم و آنگاه تمام کارهایی که در وب سایتمان انجام می‌دهیم به هدف جلب نظر و رضایت کاربر باشد آنگاه نتیجه‌ای فوق‌العاده خوب خواهیم گرفت. اگر مثلاً یک تصویر در سایتتان وجود دارد که می‌دانید در تبلت به‌هم‌ریختگی ایجاد می‌کند، برای راحتی کاربر آن را درست کنید و نه افزایش امتیاز در گوگل، اگر می‌بینید سرعت سایت کم است برای جلب رضایت کسی که وارد سایت شده آن را بهبود ببخشید و نه افزایش امتیاز در گوگل، اگر می‌دانید فلان مطالب خیلی کاربران را خوشحال می‌کند برای آن‌ها بنویسید.برای کاربر مطلب بنویسید و نه گوگل.

برای کاربران مطلب بنویسید و نه گوگل
نکته مهم:
درست است که هدف ما این است که در صدر نتایج گوگل باشیم و سئوی قوی‌ای داشته باشیم اما این را بدانید وقتی ما همه فکر و تمرکزمان بشود گوگل زحمت زیادی می‌کشیم و مدتی هم ممکن است سایت در رتبه‌های بالای نتایج گوگل ظاهر شود و به عبارتی رضایت گوگل را جلب کنیم اما رضایت کاربران را نه به همین دلیل کاربران وقتی وارد سایت می‌شوند چون هدف آن‌ها نبوده‌اند، چون مطالب کیفیت مناسبی ندارند پس سریع سایت را ترک می‌کنند و پس ازمدتی خواهید دید که بازدید زیاد است، ولی فروش کم است. پس از مدتی دیگر هم به دلیل افزایش نرخ ترک کاربران گوگل متوجه این موضوع می‌شود و کم کم رتبه سایت شما را پایین می‌خواهد آورد که در این صورت با خود میگویید چقدر سئو پیچیده است و چقدر هزینه زیادی را می طلبد در صورتی که چنین نیست سئو بسیار ساده است اگر شما گوگل را فراموش کنید.

نتیجه گیری:
شاید در ابتدا عنوان این مطلب برایتان عجیب به نظر برسد اما بدانید که منظور از فراموشی گوگل در مباحث مربوط به سئو است و نه مسائل دیگر و دیگر این که این موارد طی تجربه بسیار زیاد برای من به اثبات رسیده است. حرفه‌ای‌های سئو که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند این موضوع را انکار نخواهند کرد:
وب سایتتان را برای کاربران بهینه سازی کنید و نه گوگل
در ادامه به شما پیشنهاد می‌کنم مطلب سئوی صحیح و اصولی را مطالعه کنید.
پیروز و سربلند باشید.

 

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید