کاربرد هشتگ (قسمت سوم) هشتگ ها در تلگرام

کاربرد هشتگ (قسمت سوم) هشتگ ها در تلگرام

نقش هشتگ در تلگرام

تلگرام امکاناتی دارد که نرم افزارهای مشابه ندارند؛ یکی از آنها استفاده از هشتگ است که با استفاده از آن مطالب گم نمی‌شود و امکان جمع شدن آنها پشت سرهم وجود دارد.

نقش هشتگ در تلگرام

 به این صورت که بعد از هر پیامی که می ‌فرستید یک علامت هشتگ سپس عنوانی که مد نظر دارید را اضافه کنید. مثلا اگر متن شما درباره بخشنامه است آن را این طور بنویسید، # بخشنامه. همانطور که می بینید رنگ هشتگ آبی می شود یعنی کلیک خور است.

به این معنی که اگر روی آن کلیک کنید وارد صفحه ‌ای می‌شوید که تمام متن‌هایی که در این پیج آن هشتگ را در خودشان دارند پشت سر هم ردیف می‌کند. بنابراین اگر پیامی خیلی بالاتر باشد گم نمی‌شود و با داشتن هشتگ مربوطه دسترسی به آن راحت می‌شود.

اگر عنوان هشتگ شما دو کلمه‌ای است باید بوسیله underline (_) از هم جدا شود وگرنه فقط کلمه اول را به عنوان کلمه هشتگی می شناسد.

#موسیقی ملی

#موسیقی _ ملی

همانطور که می‌بینید در هشتگ اول فقط کلمه موسیقی کلیک خور شده ولی در دومی موسیقی _ملی کلیک خور شده است. بنابراین یکی از راه‌های کلاسه شدن مطالب استفاده ازهشتگ است.

 کسانی که می‌خواهند حتماً مطالبشان دیده شود بهتر است از آن استفاده کنند. اگر برای شخص خاصی پیام بدهید که می‌خواهید متوجه پیامتان شود و حتماً پیامتان را ببیند از @ بهره بگیرید و سپس از username آن شخص استفاده کنید.

نقش هشتگ در تلگرام

چگونه به هشتگ مورد علاقه خود دست پیدا کنیم؟

در قسمت جستجوی شبکه‌های اجتماعی برچسب دلخواه خود را (به عنوان مثال # دفترشما ) را تایپ کنید و Enterرا بزنید سپس آنچه در پایین صفحه می‌بینید پست‌هایی می‌باشد که کاربران مختلف با این هشتگ پُست کرده‌اند.

البته  ابزارهایی نیز وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید هشتگ های مورد نظر خود را جست و جو کنید:

1- وب سایت hashtags

این سایت اولین مکانی است که شما می‌توانید هشتگ‌های رایج و پر بیننده را پیدا کنید. معنای هر هشتگ با کلیک روی آن به طور کامل نشان داده می ‌شود.

2-وب سایت wthashtag

نوعی سایت مرجع هشتگ است که کاربران منبع هشتگ را ویرایش می‌کنند. اگر شما نمی‌دانید هرهشتگی چه معنایی دارد یا اینکه نمی‌دانید چطور از آن استفاده کنید، می‌توانید در این سایت جست وجو کرده و توضیح کاملی در مورد هشتگ کسب کنید.

3- وب سایت tagdef

این سایت به طور خودکار هشتگ‌های روز، معروف، جدید و محبوب‌ در هفته را به زبان‌های مختلف فهرست می‌کند.

کاربران می‌توانند معنای این اصطلاحات را برای دیگران بنویسند. اگر کاربران با معانی نوشته ‌شده موافق باشند، می‌توانند امتیاز مثبت بدهند و اگر مخالف باشند، امتیاز منفی.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید