طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب سایت در شیراز

به نام خدا

زخشنودی ایزد اندیشه کن    ***    خردمندی و راستی پیشه کن

تجربه حرف اول را میزند: یکی از خدماتی که شیرازسان به‌طور حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌دهد و همچنین سال‌های زیادی در آن زمینه فعالیت داشته طراحی وب‌سایت‌های سفارشی است. منظور از کلمه سفارشی این است که بنا به نیاز مشتری یک وب‌سایت از صفر شروع به طراحی و برنامه‌نویسی می‌گردد تا مطابق با نیاز، هدف و کسب‌وکار وی بهترین و مناسب‌ترین نوع وب‌سایت طراحی بشود بنابراین می توان کلمه طراحی حرفه ای را به دور از صحبت های تبلیغاتی و خودستایانه به کار برد که البته باز هم تشخیص آن به عهده مشتری و کارفرما خواهد بود.

هزینه حرف دوم را می‌زند: درست است که هیچ گرانی‌ای بی‌علت نیست ولی گاهی اوقات وجود گرانی بیش‌ ازحد ممکن است در ابتدا مشتری‌های اندکی را هم جذب کند ولی چنین کسب‌وکاری  قطعا درآینده محکوم‌ به شکست است. تعیین هزینه واقعی در قبال زحمتی که برای طراحی وب‌سایت کشیده می‌شود مهم‌ترین فاکتور تعیین هزینه‌ها به طور منصفانه توسط شیرازسان است.

روش‌های طراحی یک وب‌سایت: فرایند طراحی وب‌سایت را می‌توان به دو نوع مختلف تقسیم‌بندی کرد:

نوع اول: همان‌طور که می‌دانید در فرایند طراحی وب‌سایت می‌توان از نرم‌افزارهای آماده و از قبل نوشته‌شده استفاده کرد مانند جوملا، وردپرس و ...(کاری که ما به‌هیچ‌وجه انجام نمی‌دهیم) در این روش هزینهٔ تمام‌شده طراحی وب‌سایت بسیار پایین است و در کوتاه‌ترین زمان نیز می‌توان وب‌سایت را راه‌اندازی کرد.

نوع دوم: و یا می‌توان یک وب‌سایت را به‌طور کاملاً سفارشی از پایه طراحی و برنامه‌نویسی کرد (کاری که ما انجام می‌دهیم)در این روش هزینه تا حدودی بیشتر از نوع اول است و به زمان بیشتری هم برای طراحی و پیاده‌سازی نیاز دارد چراکه تمام امکانات وب‌سایت از طراحی شمایل ظاهری گرفته تا برنامه‌نویسی همه از ابتدا مختص و متناسب با نوع و هدف آن وب‌سایت انجام می‌گیرد که واضح است چنین طراحی‌ای قطعاً در جذب بازدیدکننده قوی‌تر عمل خواهد کرد.در این روش ایده و طرح پیاده شده کاملاً اختصاص به سفارش‌دهنده خواهد داشت برای مثال شمایل و ظاهر طراحی‌شدهٔ وب‌سایت کاملاً خلاقانه و جدید است به‌طوری‌که مشابه آن در هیچ وب‌سایت دیگری پیدا نخواهد شد و همچنین در آینده نیز از آن برای مشتری‌های بعدی کپی‌برداری نخواهد شد.

هرکدام از این روش‌هایی که ذکر شد مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در مطلبی جداگانه آن‌ها را بررسی کرده ایم اما تجربه به ما ثابت کرده است که نوع دوم بهترین و مناسب‌ترین روش است.

در ابتدای کار ممکن است وب‌سایت‌های نوع اول بد به نظر نرسند و جوابگوی نیاز ما باشند اما قطعاً در آینده وقتی‌که وب‌سایت رشد کرد و گسترش یافت مشکلات بزرگ خود را نشان خواهند داد و در آن زمان خیلی‌ها مجبور به شروع دوباره و پرداخت هزینه دوباره خواهند شد.

پس دانستید تکنولوژی‌هایی که در ساخت یک سایت به کار می‌روند تأثیر زیادی در هزینه آن کار دارد. استفاده از یک تکنولوژی (نوع اول) وب‌سایت را در عرض یک  یا چند روز آماده تحویل به مشتری می‌کند اما بعدها مشکلات بسیار زیادی را برای صاحب وب‌سایت به وجود می‌آوَرد. ولی استفاده از یک تکنولوژی دیگر (نوع دوم) وب‌سایت را در حدود یک ماه آماده تحویل به مشتری می‌کند اما پس‌ازآن کیفیت کار انجام‌شده به‌گونه‌ای است که تا سال‌ها جوابگوی نیاز مشتری خواهد بود و باعث بروز مشکلات زیاد و دردسرهای دیگر نمی‌شود.

طراحی وب سایت در شیراز

طراحی وب‌سایت در شیراز

ما کارکنان شیرازسان هرگز درباره صداقت در انجام کار و تعیین هزینه‌ها و همچنین حسن انجام کار چیزی نخواهیم گفت زیرا دوست داریم مشتری این موارد را در عمل پس از شروع همکاری ببیند و نه‌در زبان و سخنرانی.

اگر قصد طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای، اختصاصی و بدون مشکل را دارید و خوب انجام شدن کار و همچنین پشتیبانی پس از کار نیز برایتان مهم است ممکن است شیرازسان بتواند به شما کمک کند. پس با ما تماس بگیرید.

اما اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت ضعیف، بدون هیچ ایده‌ای و پر از  مشکل که در آن پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز برایتان اهمیتی نداشته باشد، هستید با عرض پوزش ممکن است ما نتوانیم به شما کمک کنیم.

در انتها لازم به ذکر است خدمات طراحی وب سایت در شیراز به صورت تخصصی در زمینه های زیر توسط شیرازسان انجام می گردد:

  • طراحی وب سایت های کاملا سفارشی و حرفه ای
  • طراحی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی با امکانات کاملا سفارشی شده.
  • بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو و همچنین افزایش بازدید به علاوه افزایش فروش.
  • طراحی کلیه نرم افزار های تحت وب مربوط به کسب و کارهای اینترنتی.
  • راه اندازی و پیکربندی سرور های اختصاصی و مجازی (تحت ویندوز)
  • راه اندازی پرتال های مدیریت هاستینگ 
  • و دیگر نرم افزار های تخصصی تحت وب 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

پیروز و سربلند باشید.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید