شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

 شرایط مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی:

  • دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت مورد نظر در  اینترنت و نیز اقامتگاه قانونی
  • دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
  • رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
  • عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
  • دارا بودن وب‌سایت آماده جهت فروش اینترنتی
  • ارتباط بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیت های مشخص شده در مجوزهای شغلی

 مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقوقی) :

 تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی

  • تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شرکت و یا موسسه نزد یکی از شعب بانک‌های کشور
  • تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب امضا
  • تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کار
  • آگهی تاسیس شرکت
  • شماره اقتصادی اخذ شده از سازمان امور مالیاتی

  مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقیقی):

  • تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
  • تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزد یکی از شعب بانک‌های کشور
  • تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
  • تصویر برابر اصل اجاره‌نامه یا سند مالکیت محل کار یا سکونت

 مراحل انعقاد قرارداد با پذیرندگان اینترنتی عبارت است از:

  • تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
  • بررسی نماد اعتماد الکترونیک و فنی سایت و کنترل رویه فروش توسط شرکت پرداخت الکترونیک
  • تعریف کد پذیرنده در سیستم به صورت محدود با امکان انجام تراکنش تستی تا سقف 1500 ریال و ارسال آن به پست الکترونیک متقاضی
  • ارسال مدارک لازم
  • امضای قرارداد متقاضی توسط مدیریت شرکت پرداخت الکترونیک و ارسال آن
  • دریافت لوگوی ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و قرار دادن آن در محل مناسبی از سایت پذیرنده
  • شروع به ‌کار فروشگاه (پشتیبانی توسط شرکت پرداخت الکترونیک)

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید