طراحی سایت در شیراز

به نام خدا

شیرازسان (خورشید شیراز) یکی از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت در شیراز است. این مجموعه نه اولین مرکز تخصصی طراحی سایت در شیراز است و نه تنهاترین.

تلاش ما برای تبلیغات و نوشتن جمله های تبلیغاتی نخواهد بود بلکه سعی می کنیم وقت و تلاش خود را در جهت خلق یک وب سایت کارآمد، استاندارد و حرفه ای برای کارفرمایان صرف کنیم.

در ادامه برخی از روش های طراحی سایت که توسط shirazsun به کار گرفته می شود را به طور خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم.

در شیرازسان یک وب سایت چگونه طراحی می شود؟

همان طور که احتمالاً می دانید جهت طراحی یک وب سایت یا می توان از نرم‌افزارهای آماده استفاده کرد که به آن‌ها سیستم های مدیریت محتوای آماده هم گفته می شود (جوملا، وردپرس، دروپال و غیره) که استفاده از این روش در آینده مشکلات بسیار زیادی را ایجاد خواهد کرد به همین دلیل به هیچ وجه از این روش استفاده نمی‌کنیم. دلایل آن را می‌توانید در این پُست مطالعه کنید.

 

طراحی سایت در شیراز

شیوه‌ی دیگر، طراحی سایت از پایه و یا اصطلاحاً از صفر می باشد.

در این روش برنامه نویسی و طراحی گرافیکی و ظاهری وب سایت کلاً از پایه شروع می شود و متناسب با نوع و زمینه کاری آن وب سایت انجام می شود. تجربه مزیت های فراوان این روش را به ما ثابت کرده است که از ذکر مجدد آن خود داری می کنیم. در این مطلب می توانید مزیت های این روش طراحی وب سایت را مطالعه کنید.

بنابراین روندی که برای طراحی سایت به کار می بریم روش دوم است یعنی یک وب سایت را کاملاً از پایه شروع به طراحی می کنیم که بدون شک در این روش نیاز است طراح به تکنولوژی های زیادی مسلط باشد: برنامه نویسی سمت سرور، برنامه نویسی سمت کاربر، طراحی وب و گرافیک، روانشناسی شناخت کاربران و استفاده از رنگ ها، بانک های اطلاعاتی، امنیت، بهینه سازی، سئو و غیره

در روش دوم طراحی یک وب سایت حداقل توسط سه نفر متخصص انجام می شود چرا که اگر یک نفر بخواهد به تمام تکنولوژی های فوق مسلط باشد باید زمان بسیار زیادی را برای کسب تجربه و تخصص صرف کند و البته زمان طراحی یک وب سایت هم زیاد خواهد شد مثلا چهار ماه.

 اما زمانی که 2 یا 3 نفر به کمک یکدیگر فرایند طراحی وب سایت را انجام بدهند زمان تقریبی طراحی آن مابین 20 الی 30 روز خواهد شد که البته می توان چنین وب سایتی را یک وب سایت حرفه ای نامید که دارای ویژگی های مهم زیر خواهد بود:

  • در آینده امکان افزودن هر نوع قابلیتی بدون بروز مشکل وجود خواهد داشت.
  • کنترل کامل و صددرصدی به تمام اجزای وب سایت وجود خواهد داشت.
  • امنیت بسیار بالاتر به دلیل عدم استفاده از نرم‌افزارهای آماده سورس باز.
  • کنترل کامل روی سئو و خرجی وب سایت. بهینه سازی بسیار حرفه ای تر.
  • عدم بروز مشکلات فراوان هنگام افزایش بازدید وب سایت.
  • عدم بروز مشکلات فراوان در زمان بالارفتن تعداد محتوا و مطالب وب سایت.
  • سرعت بسیار بالاتر وب سایت به دلیل عدم وجود یک سیستم مدیریت عمومی که موجب می شود روی صفحه خروجی کنترل کامل داشته باشیم و اجزای غیر ضروری را نادیده بگیریم تا سرعت افزایش یابد.
  • پیچیدگی بسیار کمتر در مدیریت و کنترل وب سایت که توسط مدیر وب سایت انجام خواهد شد.
  • امکان سفارشی سازی تا جای ممکن وجود دارد.
  • مطابق بودن طرح کلی به سلیقه کارفرما.
  • اختصاصی بودن طرح کلی. یعنی وب سایتی که طراحی شد برای شخص دیگری مشابه آن طراحی نخواهد شد.
  • و موارد دیگر...

آیا بهینه سازی روی تمام وب سایت ها انجام می شود؟

بهینه سازی را اگر به دو بخش بهینه سازی درونی و خارجی تقسیم کنیم آنگاه باید گفت بله بهینه سازی درونی روی تمام وب سایت هایی که در شیرازسان طراحی می گردد انجام می شود.

در اینجا قصد نداریم درباره بهینه سازی و جزئیات آن مطلبی را ذکر کنیم اما همین را بدانید که یک وب سایت برای این که بتواند در جذب بازدید کننده موفق عمل کند باید حتماً بهینه سازی درونی به طور استاندارد روی آن انجام شده باشد.

اما بهینه سازی خارجی با توجه به زمان زیادی که نیاز دارد فقط با درخواست کارفرما و عقد قرار داد جداگانه انجام خواهد شد.

آیا افزایش رتبه و افزایش بازدید هم روی وب سایت ها انجام می شود؟

اگر کارفرما در خواست انجام این فرایند را داده باشد بله اما به طور پیش فرض با توجه به زمان بر بودن این موضوع باید بگوییم خیر این مورد انجام نمی شود مگر به درخواست کارفرما.

حوزه فعالیت ها:

حوزه فعالیت های این مجموعه فقط شامل طراحی سایت در شیراز نمی شود و به مشتریان بسیار زیادی از دیگر شهر ها و حتی دیگر کشور ها نیز خدمات طراحی وب سایت و پشتیبانی ارائه می دهیم.

طراحی سایت در شیراز

زمینه های تخصصی فعالیت:

  • هر گونه خدمات مبتنی بر وب که شامل طراحی و برنامه نویسی در این حوزه بشود.
  • بهینه سازی وب سایت، سئو یا افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش
  • مشاوره و راه اندازی کسب و کار های آنلاین
  • طراحی سایت در شیراز
  • آموزش سئو در شیراز
  • آموزش های تخصصی در زمینه کسب و کار آنلاین در شیراز
  • خدمات مرتبط با سرور (اختصاصی و مجازی)

پشتیبانی:

تمام وب سایت هایی که توسط شیرازسان طراحی می گردد دارای یک مدت زمان تعیین شده با عنوان مهلت تست دارند. پس از آن وب سایت به مدت یک سال شامل پشتیبانی رایگان خواهد بود و البته اگر در هر زمانی وب سایت دچار خطایی شود وظیفه خود می دانیم که آن را برطرف کنیم چه یک ماه از طراحی آن گذشته باشد و چه ده سال.

اما بهتر است کارفرمایان عزیز وب سایت را در زمان تعیین شده تست کنند. البته لازم به ذکر است که شیرازسان دارای افرادی متخصص فقط جهت تست وب سایت های تازه تأسیس می باشد. در رابطه با پشتیبانی بهتر است از مشتریان قبلی این مجموعه سؤال کنید تا به اطمینان خاطر دست پیدا کنید چرا که حتی اگر ما در پشتیبانی ضعیف هم عمل کنیم به شما نخواهیم گفت که ما در این زمینه ضعیف هستیم.

هزینه طراحی سایت در شیراز چگونه تعین می شود:

هر قیمتی که به کارفرما جهت طراحی یک وب سایت اعلام می کنیم بر اساس زمان واقعی و تخصصی است که صرف طراحی آن وب سایت می شود. هر چه یک وب سایت دارای امکانات بیشتری باشد به زمان بیشتری جهت طراحی نیاز دارد که به طبع هزینه را ممکن است افزایش دهد.

بنابراین ملاک تعیین هزینه، مدت زمانی است که صرف طراحی یک وب سایت می شود فرضاً وب سایتی که 20 روز زمان برده با وب سایتی که 3 ماه زمان برده از لحاظ هزینه ای بسیار متفاوت خواهد بود.

البته تجربه و تبحر در افزایش سرعت عمل و کاهش هزینه ها تأثیر چشمگیری دارد که به آن توجه ویژه ای خواهیم داشت.

تعیین امکانات وب سایت بر چه اساسی است؟

امکانات یک وب سایت بر اساس نیاز کارفرما و هدف وی تعیین می گردد علاوه بر آن تمام وب سایت هایی که توسط شیرازسان طراحی می شوند دارای امکاناتی که وجودشان الزامیست می باشد.

تکنولوژی هایی که برای طراحی وب سایت استفاده می شود:

بستر طراحی وب سایت توسط شیرازسان پلت فرم ماکروسافت تحت ویندوز می باشد و زبان برنامه نویسی آن Asp.net mvc می باشد. به جهت افزایش امنیت و بهره وری تیم های برنامه نویسی در شیرازسان الزاماً از جدیدترین بروزرسانی ها و تکنولوژی ها استفاده می کنند.

برای مثال اگر در سال 2016 وب سایتی طراحی شده، تکنولوژی به کار رفته در آن نیز مربوط به سال 2016 می باشد و نه چندین سال پیش.

برنامه نویسان دشواری طراحی یک وب سایت در سال 2016 با تکنولوژی های همان سال را بهتر درک می کنند چرا که تیم برنامه نویسی باید دائم با تکنولوژی جلو برود که کاری بسیار دشوار و هزینه بر خواهد بود.

ویژگی های طراحی ظاهری و گرافیک وب سایت:

طراحان در مجموعه ما ملزم هستند وب سایتی که طراحی می کنند شامل ویژگی های زیر باشد:

  • سرعت بالای صفحات
  • کاهش حجم خروجی یک وب سایت تا جای ممکن
  • توجه به ترفند های تجربه کاربری جهت راحتی کاربر (هر وب سایت پس از طراحی توسط افراد مختلف در سن ها و شرایط تحصیلی مختلف جهت بهبود تجربه کاربری تست می شود)
  • نمایش مناسب وب سایت در موبایل، تبلت و کامپیوتر با هر اندازه ای از صفحه نمایش (فقط یک طراح حرفه ای می داند در وب سایت هایی با گرافیک متفاوت و تا حدودی خاص این فرایند چقدر کار سخت و طاقت فرسای خواهد بود)
  • بقیه موارد شامل موضوعات عادی می شوند که بدون الزام هم رعایت می شوند و از ذکر آن‌ها خودداری می کنیم.

طراح سایت در شیراز

فرایند طراحی یک وب سایت از ابتدا تا انتها در مجموعه شیرازسان به چه صورت است؟

  1. عقد قرار داد و پرداخت پیش پرداخت توسط کارفرما
  2. طراحی طرح اولیه وب سایت پس از حدود 5 الی 6 روز از عقد قرارداد
  3. تکمیل طرح گرافیکی با توجه به سلیقه و پیشنهاد های کارفرما و تایید طرح توسط وی
  4. شروع برنامه نویسی وب سایت که ممکن است چند هفته زمان نیاز داشته باشد.
  5. تحویل وب سایت به کارفرما
  6. برطرف نمودن مشکلات احتمالی و اصلاحیه های مطرح شده از سمت کارفرما
  7. پایان فرایند طراحی وب سایت و پرداخت هزینه توسط کارفرما
  8. شروع مهلت یک هفته ای الی ده روزه تست و بررسی وب سایت توسط کارفرما

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات طراحی سایت در شیراز و یا دیگر زمینه ها لطفاً با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید