طراحی وب سایت تجارت آنلاین در شیراز

درباره تجارت آنلاین قبلاً بارها بحث شده است پس به این که تجارت آنلاین چیست نخواهیم پرداخت تنها نکته مهمی که به طور خلاصه می بایست ذکر کنم این است که تجارت آنلاین را می توان به عنوان یک شغل با درآمد نا محدود نام برد.

برای طراحی یک وب سایت تجارت آنلاین و یا به عبارتی راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ابتدا می بایست اصولی را رعایت کنیم و مسائلی را بدانیم و سپس اقدام به راه اندازی یک تجارت آنلاین کنیم. در ادامه این مسائل را بررسی خواهیم کرد:

نوع طراحی:

با نگاهی به وب سایت برخی از فروشگاه های اینترنتی یا دیگر نوع کسب و کارهای اینترنتی ) با دید یک طراح وب(مانند یک وب سایت تبلیغاتی متوجه می شویم ابتدایی‌ترین مسائل در طراحی آن نیز نادیده گرفته شده است چه برسد به این که بتوانیم آن را وب سایتی با رابط و تجربه کاربری خوب معرفی کنیم.

طراحی وب سایت تجارت آنلاین در شیراز 

 

اگر طراحی طبق اصول نباشد، از روی بی تجربگی باشد، رابط کاربری و تجربه کاربری در آن ضعیف باشد به عبارتی یک کاربر برای انجام ساده ترین کار، پیچیده ترین فرایند ها را طی کند در این صورت این نوع طراحی را طراحی ضعیف می نامیم که بزرگترین مانع در پیشرفت یک کسب وکار اینترنتی می باشد. فرض کنید طراحی ضعیف باشد و هزینه های زیادی بابت تبلیغات، بازاریابی، سئو و غیره پرداخت کرده اید آنگاه می‌بینید که ورودی‌ها به سایت بالاست اما نتیجه در پایین ترین حد ممکن قرار دارد به عبارتی نرخ تبدیل پایین است. در این صورت می توان گفت تمام وقت و هزینه هایی که پرداخت کرده اید را به هدر داده اید آن هم فقط به دلیل توجه نکردن به مقوله طراحی یا به خاطر ارزان شدن هزینه نهایی طراحی، سپردن آن به مجموعه هایی که فقط با هزینه اندک یک خروجی تولید می کنند.

سئو

جالب است بدانید در راه اندازی یک وب سایت تجارت آنلاین 50 درصد از موفقیت شما به سئو وابسته است. یعنی اینطور نیست که وب سایتی را طراحی کنید و بعد درآمد زایی شروع شود.

در واقع بعد از طراحی وب سایت کار اصلی شما شروع خواهد شد که شامل بهینه سازی وب سایت، افزایش رضایت کاربران، تهیه محتوای مناسب، رقابت با دیگر وب سایت ها و افزایش رفته وب سایت می باشد. هر چند این فرایند ها راحت نیستند اما نشدنی هم نیستند و اگر هدف برای شما آن‌قدر بزرگ باشد که برنامه ریزی منسجمی نیز کرده باشید در این صورت موفقیت حتمی است.

زمینه فعالیت

چه نوع تجارت آنلاینی را تصمیم دارید پایه گذاری کنید؟

فروشگاه آنلاین؟ وب سایت های تبلیغاتی؟

لازم است بدانید اکنون تعداد این وب سایت ها بسیار زیاد است اما به این معنی نیست که جایی برای شما وجود ندارد اتفاقاً معنی آن این است که چنین کسب و کارهایی برای مردم جا افتاده است و بهتر آن‌ها را می‌پذیرند و به استفاده از خدماتشان ترغیب شده اند.

رسیدن به هدف در چنین کسب و کارهایی که رقابت در آن‌ها زیاد باشد کمی سخت تر است.

برخی از کسب و کارها هنوز در بین مردم عادی نشده اند و یا برخی از کسب و کارها جایگاه خود را از دست داده اند.... پس قبل از راه اندازی تجارت آنلاین خود می بایت این موارد را نیز مد نظر قرار دهید

طراحی وب سایت تجارت آنلاین در شیراز. تماس با ما

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید