طراحی سایت سفارشی در شیراز

طراحی سفارشی؟

دلیل به کار بردن واژه "سفارشی" در جمله طراحی وب سایت سفارشی در شیراز این است که در چنین طراحی ای از نرم افزارهای آماده و از پیش نوشته شده برای طراحی یک وب سایت استفاده نخواهد شد تا بتوانیم کنترل 100 درصد روی تمام اجزای وب سایت داشته باشیم و آنگاه چون طراحی دقیقاً متناسب با هدف و نیاز مشتری خواهد بود میگوییم نوع طراحی سفارشی است.

ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که آیا ضروری است حتماً یک وب سایت را به شیوه سفارشی و اختصاصی طراحی کنیم؟

 در پاسخ باید گفت بستگی به هدف و انتظار شما از وب سایت دارد. اگر هدفتان طراحی وب سایتی است که قرار است مانند یک وبلاگ تعدادی مطلب را نشر دهد و بازدید زیادی هم قرار نیست در آینده داشته باشد و همچنین در فکر گسترش و درآمد زایی از آن نیستید در این صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای شما مناسب است اما اگر قصد دارید وب سایتی داشته باشید که امکانات منحصر به فرد داشته باشد، بازدید بالایی قرار است داشته باشد و همچنین می خواهید از آن کسب در آمد کنید یا نمایی باشد از کسب و کار فیزیکی شما آنگاه به هیچ وجه نباید از سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده کنید.

شاید برخی از صاحب نظران با این صحبت مخالف باشند و بگویند ما وب سایت های زیادی را می شناسیم که متعلق به کسب و کارهای معروفی هستند و با وردپرس یا جوملا طراحی شده اند و اکنون هم بدون مشکل در حال خدمت دهی هستند.

چنین وب سایت هایی را بسیار زیاد می‌شناسم اما ازآنجاکه بخشی از شغل من بهینه سازی وب سایت ها می باشد از مشکلاتی که در سر راه همه آن‌ها وجود دارد و موجب به بن بست رسیدنشان شده اطلاع دارم. برای مثال وب سایت یکی از اساتید آموزش سخنرانی را که قرار بود بهینه سازی کنیم و توسط وردپرس طراحی شده بود پس از گسترش وب سایت و افزایش بازدید ها به دلیل استفاده از پلاگین هایی که ورژن آن‌ها با ورژن قالب اصلی هم خوانی نداشت دچار مشکلات بسیار زیادی شده بودند که ذکر آن‌ها خارج از حوصله این مطلب است. آن ها تصمیم داشتند کل وب‌سایت را مجدداً طراحی کنند که انجام این کار ممکن بود موجب شود اکثر آدرس های آن ها که در گوگل ایندکس شده بود حذف شود و حتی مطالب قبلی آن‌ها ورودشان به وب سایت جدید نیاز به هزینه های بالا داشت.

 

طراحی وب سایت سفارشی در شیراز

روش کار در طراحی سفارشی:

گرافیک و قالب وب سایت با توجه به هدف نهایی وب سایت از پایه طراحی می گردد و همچنین برنامه نویسی نیز متناسب با هدف و امکانات مد نظر آن وب سایت انجام خواهد شد. واضح است که در این صورت به دلخواه ترین نتیجه ممکن خواهیم رسید و کنترل 100 درصدی بر روی تمام اجزای وب سایت خواهیم داشت که امکان گسترش و افزودن قابلیت های خاص به راحتی امکان پذیر است به عبارتی وضعیتی پیش نخواهد آمد که به بن بست منتهی شود.

مزایای طراحی وب سایت سفارشی:

  •  کار نهایی یک وب سایت حرفه ای خواهد بود یا لا اقل اگر حرفه هم انجام نشود در آینده امکان تغییر همین سیستم فعلی وجود دارد.
  • سفارشی سازی پنل کنترل وب سایت به شیوه ای که مد نظر شماست و متناسب با هدفتان باشد.
  • کنترل کامل روی صفحات خروجی از لحاظ نحوه نمایش المنت های دلخواه
  • کنترل کامل روی سئوی وب سایت بدون نیاز به نصب پلاگین.
  • سرعت بسیار بالای وب سایت
  • بهینه بودن خروجی نهایی و کاهش حجم وب سایت
  • امکان توسعه وب سایت تحت هر شرایطی وجود دارد
  • و موارد دیگر

معایب طراحی وب سایت سفارشی

  • چون وب سایت از پایه شروع به طراحی می گردد هزینه و زمان طراحی نسبت به وب سایت های مدیریت محتوای آماده کمی بیشتر است.

طراحی وب سایت سفارشی در شیراز: جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید