طول ایده آل متن برای پُست ها در شبکه های اجتماعی مختلف چقدر است؟
قصد دارید یک توئیت بسیار جذاب ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید؟
نمی دانید که در پست های اینستاگرامتان برای کسب تعاملات (لایک و کامنت) بیشتر باید از چند هشتگ استفاده کنید؟
نمی دانید که طول محتوای تبلیغات فیس بوکی تان باید حدود چند کلمه باشد تا مخاطبان را جذب کند؟
هر بازاریاب شبکه های اجتماعی، برای کسب مخاطبان بیشتر و جامعه ای بزرگ تر همواره با این دست پرسش ها در چالش است.
به نظر می رسد که محدوده ی مناسب تعداد کلمات در شبکه های اجتماعی مختلف، متفاوت است.
در صورتی که طول محتوا مناسب باشد، احتمال مطالعه شدن بیشتری خواهد داشت.
برای اینکه راحت تر بتوانید به طول مناسب محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف پی ببرید، ما در این مطلب، تمامی محدودیت ها و نیز اندازه ی ایده آل حجم محتوا در رسانه های مختلف را مورد بررسی قرار داده ایم.
تمامی این داده ها بر اساس مطالعات و تحقیقات دقیق از منابع معتبر می باشند.
توجه: همواره رسانه های اجتماعی برای بخش های مختلف خود محدودیت تعداد کلمات و یا کاراکتر (حروف) در نظر می گیرند. به عنوان مثال در توئیتر نمی توان پستی که بیش تر از 280 کاراکتر داشته باشد را منتشر کرد.
در این نوشتار ما این چنین مقادیر و محدودیت های تعریف شده در رسانه های مختلف را عنوان کرده و به بررسی طول ایده آلِ مطلب به طوری که بیش ترین بازدهی و توجه را از سوی مخاطبان کسب کند، نیز خواهیم پرداخت.
معرفی یک ابزار مفید
می خواهید بدانید که:
آیا طول محتوای فیس بوک، لینکدین، توئیتر و یا کپشن های اینستاگرامتان؛ خیلی کوتاه یا خیلی طولانی هستند؟
کافی است آن را در ابزاری که در انتهای همین صفحه قرار داده خواهد شد، وارد کنید.
نوع رسانه را در ابزار انتخاب کنید و سپس یک کپی از متنی که قصد دارید در اینستاگرام، فیس بوک و یا سایر رسانه ها به اشتراک بگذارید را در ابزار زیر وارد کنید.
مشاهده خواهید کرد که طولانی یا کوتاه بودن، ایده آل بودن و مجاز بودن حجم محتوایتان برای آن رسانه اعلام می شود.
اما برای آشنایی بیشتر با طول ایده آل پست ها در رسانه های مختلف و تصمیم گیری بهتر برای استراتژی های بازاریابی تان، مطالعه ی ادامه ی این نوشتار را پیشنهاد می کنیم.
محدوده ی تعداد لغات پست های فیس بوک
هر پُست فیس بوک، در رقابت با صدها پست از برند های موفق دیگر برای جلب نظر مخاطبان است.
اما جلب نظر مخاطب تمام ماجرا نیست! بلکه در صورت کسب توجه کاربر، میزان توجهی که وی می تواند به شما اختصاص دهد نیز محدود است.
با وجود این دو چالش بزرگ، هر برند باید برای کسب توجه کامل کاربران هر آن چه در توان دارد را به کار برد.
طبیعتاً یک راه آسان و نکته ی کلیدی برای تحقق این اهداف، این است که از مناسب بودن طول محتوا اطمینان حاصل کنید.
چراکه اگر پست بسیار کوتاه باشد در معرض خطر بسیار دیده شدن قرار می گیرد و اما اگر بسیار طولانی باشد ممکن است در محدوده ی تعداد کاراکتر های یک پست نگنجد.
حال ببینیم اندازه ی ایده آل برای پست های فیس بوکی چقدر است؟
بر اساس تحقیقات و بسیاری از گزارشات پست های کوتاه تر در فیس بوک نسبت به پست های طولانی تر بهتر عمل می کنند.
اجازه دهید نگاهی عمیق تر به این مساله داشته باشیم:
طول ایده آل برای پست های فیس بوک : بین 40 تا 80 کاراکتر است.
پست هایی که از 40 کاراکتر یا کمتر تشکیل شده باشند، 86% تعاملات بیشتری کسب می کنند.
یک مطالعه که توسط Jeff Bullas انجام شده است، با نتایج مشابهی نشان می دهد که پست های فیس بوکی که طول آن ها کمتر از 80 کاراکتر است 88% تعامل بیشتری کسب می کنند.
نکته ی کلیدی این اعداد، این است که باید محتوای خود را کوتاه و دقیق نگه دارید.
این نکته را هم در نظر داشته باشید که قسمت بزرگی از پست های طولانی مخفی می شوند و کاربر برای مطالعه ی کامل متون طولانی تر نیازمند این است که با کلیک بر روی متن آن را گسترده کند.
همین مساله که کاربر "زحمت نمایش پست شما را بر عهده خواهد داشت" موجب کاهش احتمال توجه وی به پست خواهد شد.
طول ایده آل برای عنوان آگهی تبلیغاتی در فیس بوک: 5 کلمه
Adspresso بیش از 37,000 تبلیغ فیس بوک را مورد بررسی قرار داده است. هدف این بررسی، "کشف رفتارهای مشابه کاربران در مواجه با انوع تبلیغات" بوده است.
یکی از موضوعاتی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفت، طول مناسب عنوان آگهی تبلیغاتی بود.
از آن جا که اهداف تبلیغات فیس بوک، هدایت کاربران به سوی عملی خاص (به عنوان مثال بازدید از سایت) است، بسیاری از برند ها در تلاش اند که برای بهینه سازی و افزایش بازدهی کمپین های تبلیغاتی، طول محتوای آگهی را کاهش دهند. علاوه بر آن عناوین کوتاه تر زیبا تر به نظر می رسند.
اگر عنوان بسیار طولانی باشد، فیس بوک آن را کوتاه تر می کند و ادامه ی آن را با سه نقطه نشان می دهد.
طول ایده آل برای متن آگهس تبلیغاتی فیس بوک: 14 کلمه
Adspresso بر روی میانگین طول مناسبِ متنِ آگهی در فیس فوک نیز تحقیقاتی انجام داده است.
داده ها نشان می دهند که اکثر برندهایی که تبلیغات موفقی داشته اند به طور میانگین متن آگهی شان از 14 کلمه تشکیل شده است.
طول ایده آل برای متن توضیحات لینک آگهی فیس بوک: 18 کلمه
متن توضیحات آگهی، متنی است که دقیقاً در زیر عنوان آگهی نمایش داده می شود.
به طور پیش فرض، فیس بوک تگ متا از صفحه ای که در آگهی به آن لینک داده اید را برای این قسمت قرار می دهد. اما متن قرار داده شده در این تگ برای سایت شاید به اندازه ی قابل قبول برای یک آگهی تبلیغاتی، جذاب و تشویق کننده نباشد.
خوشبختانه می توانید برای ارتقا کیفیت آگهی، این بخش را شخصی سازی کرده و خودتان یک متن مجزا برای نمایش در این قسمت تنظیم کنید.
اما طول مناسب برای این متن چقدر است؟
گزارشات نشان می دهند که طول مناسب برای توضیحات لینک آگهی 18 کلمه است.
این توضیحات باید طول به اندازه ی کافی بلندی داشته باشند تا بتوانند به طور کامل برای کاربر مشخص کنند که او را به چه صفحه ای از وب منتقل می کنند و هدف از این انتقال چیست.
در نظر داشته باشید که هدف از آگهی ارسال کاربران به یک صفحه ی فرود مشخص است.
سعی کنید که هرچه سریع تر و بی حاشیه تر هدف خود را بیان کنید و کاربران را به عکس العمل تشویق کنید.
پیشنهاد های فیس بوک
در ادامه تعداد کاراکتر های پیشنهاد شده (دقت کنید که نه تنها مجاز بلکه پیشنهاد شده) که توسط خودِ رسانه ی فیس بوک اعلام شده اند را بیان می کنیم. این مقادیر بر مبنای نمایش متن اگهی در تمام نمایشگر ها با ابعاد و انواع مختلف دستگاه های هوشمند می باشند.
توجه داشته باشید که می توان تعداد کاراکتر های بیشتری نسبت به آن چه بیان می شود به کار ببرید اما ممکن است در برخی از نمایشگر ها متن آگهی تان بریده شود و همانگونه که بیان شد بخشی نمایش داده شود و بخش دیگری از آن برای مشاهده نیازمند کلیک کاربر برای نمایش ادامه ی محتوا باشند.
تعداد کاراکتر های پیشنهادی برای تبلیغات لینکی فیس بوک:
متن: 90 کاراکتر
عنوان: 25 کاراکتر
توضیحات لینک: 30 کاراکتر
تعداد کاراکتر های پیشنهادی برای تبلیغات ویدیویی فیس بوک:
متن: 90 کاراکتر
عنوان: 25 کاراکتر
توضیحات لینک : 30 کاراکتر
تعداد کاراکتر های پیشنهادی برای تبلیغات تصویری فیس بوک:
متن: 90 کاراکتر
عنوان: 40 کاراکتر
توضیحات لینک: 20 کاراکتر
تعداد کاراکتر های پیشنهادی برای کاراکتر های تبلیغات متنی:
متن اصلی: 500 کاراکتر
متن کلید : 30 کاراکتر
تعداد کاراکتر های پیشنهادی برای تبلیغات هدایت کننده ی فیس بوک:
عنوان کارت محتوا (Context card) : 45 کاراکتر
متن مزایا (Benefits text): 5 بولت یا به عبارتی یک لیست 5 موردی که هر مورد از 80 کاراکتر ایجاد شده اند.
متن کلید (Button): 25 کاراکتر
متن سوالات شخصی سازی شده (Custom question text): 50 کاراکتر
متن لینک قوانین و مقرارت: 100 کاراکتر
عنوان انصراف شخصی سازی شده (Custom disclaimer title): 60 کاراکتر
حداکثر کاراکتر های تبلیغات مجموعه ای فیس بوک
عنوان: 25 کاراکتر
فیس بوک برای تعداد کاراکتر هایی که می توانید بر روی تصاویر درون آگهی به کار ببرید نیز محدودیت های پیشنهادی ارائه داده است.
فیس بوک پیشنهاد می کند که بیش از 20% از تصویر را به نوشته اختصاص ندهید. از ان جا که تشخیص این مورد با چشم اندکی دشوار است آن ها ابزاری را ارائه داده اند که می توان تصویر را درون آن آپلود نمود و بررسی کرد که آیا مطابق پارامتر های پیش فرض است یا نه.
حداکثر طول مجاز محتوای فیس بوک
ما طول ایده آل برای قسمت های گوناگون فیس بوک را بیان کردیم. اما حداکثر ها چطور؟
اگرچه طول محتواهای فیس بوک می توانند بسیار طولانی شوند اما با این وجود فیس بوک محدودیت هایی را اعمال می کند که امکان انتشار محتوای فراتر از این محدوده ها وجود ندارد.
در ادامه محدودیت هایی که باید در پست ها و متن آگهی های تبلیغاتی فیس بوکی تان رعایت کنید را بیان می کنیم.
پست فیس بوک: 63,206 کاراکتر
نام کاربری: 50 کاراکتر
توضیحات صفحه: 155 کاراکتر
کامنت: 8,000 کاراکتر
توئیتر
سال ها است که توئیتر محدودیت 140 کاراکتری را برای توئیت های کاربران در نظر دارد.
البته در سال 2017 این شبکه این میزان را تا 280 کاراکتر افزایش داده است.
در ادامه هر آن چیزی که باید در رابطه با محدودیت های کاراکتری توئیتر بدانید را در اختیارتان قرار می دهیم.
طول ایده آل برای توئیت: 71 تا 100 کاراکتر
اگر از نظر شما 71 تا 100 کاراکتر بسیار کوتاه است، حق با شماست!
کوتاه کردن طول محتوای توئیتر به میزان کمتر از 100 کاراکتر می تواند در ابتدا چالشی بزرگ به نظر آید اما جنبه ی مثبت آن این است که می تواند شما را وادار به پست مطالبی دقیق و بی حاشیه کند.
بر اساس داده های Buddy Media، توئیت های کوتاه تر از 100 کاراکتر 17 % تعامل بیشتر نسبت به توئیت های طولانی تر دریافت می کنند.
حداکثر طول مجاز کاراکتر های توئیتر
تمام توئیت ها در محدوده ی ایده آل نمی گنجند و این مساله ایرادی ندارد.
اما از سوی دیگر باید مراقب بود که دست کم از ماکسیمم مقادیر مجاز کاراکتر ها تجاوز نکرد.
هیچ چیز بدتر از این نیست که با تلاش فراوان توئیتی بسیار با کیفیت و جذاب ایجاد کنید و اما بعد 285 کاراکتری بودن آن، شما را وادار به حذف بخشی از آن کند.
در ادامه به حداکثر مجاز تعداد کاراکتر و کلمات در توئیتر اشاره می کنیم:
حداکثر طول توئیت: 280 کاراکتر
DMs: 10,000 کاراکتر
Twitter Handle: 15 کاراکتر
نام پروفایل: 20
برای این که کاربران در مضیقه نباشند توئیتر با در نظر گرفتن موارد زیر امکان تولید محتوای طولانی تر را برای کاربران فراهم نموده است.
درواقع موارد زیر جزء محدودیت 280 کاراکتری توئیتر نمی شوند:
Handles به کار رفته در ابتدای پاسخ جزء 280 کاراکتر توئیت به شمار نمی آید.
DM Deep لینک ها در محدوده ی 280 کاراکتر شمارش نمی شوند.
تصاویر در شمارش 280 کاراکتر ماکسیمم به شمار نمی آیند.
اینستاگرام
در صورتی که تا کنون برنامه و استراتژی بازاریابی اینستاگرامی تان مانند بسیاری از برند های دیگر بوده باشد، احتمالاً تا به حال حتی به محدودیت های کاراکتری اینستاگرام هیچ توجهی نداشته اید.
با این حال اگر به صفحات برند های موفق تر توجه کرده باشید متوجه می شوید که آن ها هرچه بیشتر در تلاش اند که کپشن های کوتاه تری را در صفحات خود به اشتراک بگذارند.
اگر قصد دارید که تعاملات بیشتری در پست های اینستاگرام کسب کنید؛ حدود 138 تا 150 کاراکتر در کپشن به کار ببرید.
در حالی که المان اصلی پُست؛ تصویر یا فیلمتان هستند، کپشن ها ضمیمه و محتوایی هستند که با استفاده از آن ها می توان کاربران را به برقراری تعامل با خود تشویق کرد.
بنابراین باید تمام تلاش خود را برای ویرایش و تنظیم کپشنی قابل قبول و عالی به کار بست.
طول ایده آل برای تبلیغات اینستاگرام
فیس بوک پیشنهاد می دهد که "کپشن های آگهی های تبلیغاتی فیس بوک" را با حداکثر 125 کاراکتر تنظیم کنید.
این میزان کافی به نظر می رسد و بنابراین محتوا حذف و بریده نمی شود و در نمایشگر های کوچک تر نیز به خوبی نمایش داده می شود.
تعداد ایده آل هشتگ های به کار رفته در کپشن پست های اینستاگرام :
قطعاً می دانید که استفاده از هشتگ ها یکی از بهترین روش ها برای به نمایش گذاشتن محتوا و افزایش تعداد مخاطبان است.
بازاریابان از این امر مطلع اند و گاه از بیش از 20 هشتگ در کپشن های خود به کار می برند، به این امید که به این وسیله بیشتر دیده شوند.
اما باید بدانید که لزوماً استفاده از هشتگ بیستر به کسب نتایج بهتر منجر نمی شود.
درواقع این کار نه تنها همواره نتیجه بخش نیست بلکه می تواند پیامد منفی Shadow banning را نیز به همراه داشته باشد.
Shadow banning اصطلاحاً به زمانی اطلاق می شود که پست های یک حساب در نتایج جست و جوی یک هشتگ خاص نمایش داده نمی شود.
این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که یکی از آن ها استفاده ی بیش از اندازه از یک هشتگِ یکسان در چندین پست مختلف است.
بنابراین اگر از 20 هشتگ در تمام پست هایتان استفاده می کنید، به طور بالقوه پست خود را در معرض خطر دیده نشدن قرار داده اید.
با پایبندی به محدوده ی استاندارد و ایجاد تنوع در هشتگ هایی که به کار می برید خود را از خطر Shadow banning دور نگه دارید.
علاوه بر این مطالعات نشان می دهند که میزان تعاملات در پست هایی که بیش از 10 هشتگ به کار برده اند به شدت کاهش می یابد.
تعداد ایده آل کاراکتر های هر هشتگ: 24 یا کمتر
Track Maven بر روی حداکثر کاراکتر هایی که باید در هر هشتگ به کار روند تحقیقاتی انجام داده است.
بر اساس داده های منتشر شده از این منبع باید تعداد کاراکتر های به کار رفته در هر هشتگ را کمتر از 24 عدد نگاه داشت.
حداکثر طول مجاز متن های اینستاگرام
کپشن های اینستاگرام می توانند بیش از اندازه ای که اکثر بازاریابان تصور می کنند طولانی شوند.
در ادامه حداکثر تعداد مجاز کاراکتر ها که توسط اینستاگرام تعیین شده اند را بیان می کنیم.
حداکثر کاراکتر های یک کپشن: 2,200 کاراکتر
حداکثر تعداد هشتگ های اینستاگرام: 30 هشتگ
حداکثر کاراکتر های بیو: 150 کاراکتر
حداکثر طول نام کاربری: 30 کاراکتر
اگرچه می توانید 2,200 کاراکتر در کپشن ها ببرید، آن ها از 125 امین کاراکتر به بعد مخفی می شوند. بنابراین برای کپشن های طولانی تر اطمینان حاصل کنید که مهم ترین اطلاعات در ابتدا قرار گیرند.
تمام @منشن ها و #هشتگ ها را برای آخرین بخش از پست نگه دارید. حتی می توانید آن ها را در اولین کامنت پست تان جای دهید.
حداکثر تعدا کاراکتر های متن آگهی های اینستاگرام به همان اندازه ی پست عادی و 2,200 کاراکتر است.
محدودیت های کاراکتری لینکدین
لینکدین نیز از قاعده ی محدودیت کاراکتر ها مستثنی نیست.
عناوین، مقالات و تمام بخش های دیگر، چه در صفحات شخصی و چه در بیزینس اکانت های لینکدین نیز دارای محدودیت اندازه می باشند.
لینکدین با سایر پلتفرم های توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام متفاوت است. یکی از این تفاوت ها کمتر بصری بودن این رسانه می باشد.
زمانی که به استاتوس ها یا همان پست های لینکدین نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که بیشتر آن ها از عناوین و لینک به مقالات ایجاد شده اند.
بنابراین جای تعجب ندارد که طول ایده آل به روز رسانی محتوای لینکدین کمتر از 100 کاراکتر است.
حداکثر طول مجاز محتواهای لینکدین
مکان های مختلفی در لینکدین برای به اشتراک گذاری متن وجود دارند و هر یک محدودیت های کاراکتری مخصوص به خود را دارند.
در ادامه لیستی از این محدوده ها را مشاهده می کنید:
آپ دیت های کمپانی: 700 کاراکتر
نام کمپانی (شرکت): 100 کاراکتر
درباره ی ما | خلاصه : 2,000 کاراکتر
نام صفحه: 50 کاراکتر
عناوین رهبران کمپانی: 150 کاراککتر
توضیحات رهبران کمپانی: 150 کاراکتر
قدردانی کارمندان: 400 کاراکتر
عنوان مدل شخصی سازی شده: 150 کاراکتر
متن اصلی مدل شخصی سازی شده: 500 کاراکتر
آدرس URL مدل شخصی سازی شده: 70 کاراکتر
نام: 20 کاراکتر
نام خانوادگی: 40 کاراکتر
پیشنهادات: 3,000 کاراکتر
عناوین پست انتشار لینکدین: 150 کاراکتر
متن و محتوای پست انتشاری در لینکدین: 120,000 کاراکتر*
*توجه: ما مقالاتی بسیار طولانی در لینکدین منتشر کردیم. به نظر می رسد که کاربران برای انتشار مطالب در این بخش با محدودیت اساسی مواجه نیستند و لینکدین احتمالاً متون بیش از 120 هزار کاراکتری را کوتاه می کند.
توجه: هرگاه پنجره ای مانند تصویر زیر مشاهده کردید به این معنی است که از تعداد کاراکتر های بیشتر از محدوده ی مجاز استفاده کرده اید.
پینترست
زمانی که به محدودیت های پینترست فکر می کنید احتمالاً محدودیت تعداد برد ها و پین هایی که می توانید داشته باشید را تجسم می کنید. (که آن ها را بررسی خواهیم کرد.)
ابتدا به بیان محدوده ی مجاز بخش های مختلف این رسانه می پردازیم:
حداکثر تعداد برد های پینترست: 500
حداکثر تعداد پین ها: 200,000 (که شامل پین های مخفی و پین های برد های گروه که شما ایجاد نکرده اید نیز می شود.)
نام پروفایل پینترست: 20 کاراکتر
بیو پینترست: 160 کاراککتر
نام کاربری پینترست: 15 کاراکتر
نام برد پینترست: 100 کاراکتر
توضیحات برد پینترست: 500 کاراکتر
توضیحات پین: 500 کاراکتر
نکاتی که باید در رابطه با این محدودیت های کاراکتر بدانید را در ادامه بیان می کنیم:
اساساً نام پروفایل می تواند بیش از 20 کاراکتر باشد اما کاراکتر های 21 ام به بعد مخفی می شوند.
نام برد ها می تواند تا 100 کاراکتر را شامل شوند با این حال تنها 17 کاراکتر ابتدایی نمایش داده می شوند.
یوتیوب
اگرچه اصل تمرکز یوتیوب، بر روی ویدیو ها و فیلم ها است اما شامل بخش توضیحات ویدیو نیز می باشد. در ادامه محدوده ی مجاز بخش های نوشتاری یوتیوب را عنوان می کنیم:
عنوان فیلم: 70 کاراکتر
توضیحات یوتیوب: 5,000 کاراکتر
عنوان پخش فیلم: 60 کاراکتر
تگ یوتیوب: 30 کاراکتر برای هر تگ و جمعاً 500 کاراکتر
در حالی که نگین درخشان کانال یوتیوب، فیلم ها هستند، اما این رسانه هنوز هم یک موتور جست و جو است. بنابراین به متن ها و محتواها برای رتبه بندی پست ها تکیه می کند.
نگارش عنوان فیلم، توضیحات و عناوین play lists یا همان لیست های نمایش، نیاز به توجه کافی دارند تا به نحوی تنظیم شوند که کاربر را به کلیک بر روی محتوا تشویق کنند.
محدوده ی مجاز کاراکتر های یوتیوب را رعایت کنید تا کاربران بتوانند به آسانی با سرچ عبارات کوتاه و صریح پست هایتان را بیابند.
سخن پایانی
تعداد "ایده آل" کاراکتر ها در رسانه های اجتماعی "پیشنهادی" هستند.
فالوور های شما ممکن است به محتوا های طولانی تر و یا کوتاه تر بهتر پاسخ دهند.
از این رو بهتر است خودتان گزینه های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید که کدام یک عملکرد بهتری برایتان دارد.
در هر حال باید از حد مجاز رسانه ها تجاوز نکنید.
اگرچه محدوده ی محتوای قابل قبول در رسانه های مختلف با هم متفاوت اند و ممکن است در طول زمان این مقادیر تغییر کنند؛ اما در هر صورت با توجه به آن هامی توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و احتمال نیاز به بازنویسی و کوتاه کردن متون طولانی ای که برای تنظیم آن ها بسیار تلاش کرده اید را کاهش دهید.
در ادامه جدولی که تمام مقادیر مجاز نعریف شده در رسانه های مختلف را نمایش می دهد را مشاهده خواهید کرد.
نوع محتوا |
مقدار ماکسیسم |
فیس بوک |
|
پُست فیس بوک |
63,206 کاراکتر |
متن آگهی و متن تبلیغات ویدیویی |
90 کاراکتر |
عنوان آگهی متنی و ویدیویی |
25 کاراکتر |
توضیحات لینک در تبلیغات متنی و ویدیویی |
30 کاراکتر |
متن آگهی تصویری |
90 کاراکتر |
عنوان آگهی تصویری |
40 کاراکتر |
توضیحات لینک تبلیغات تصویری |
20 کاراکتر |
متن اصلی تبلیغات convas |
500 کاراکتر |
متن کلید تبلیغات convas |
30 کاراکتر |
عنوان کارت context فیس بوک |
45 کاراکتر |
متن Lead Gen Benefits |
25 کاراکتر |
متن کلید Lead Gen |
25 کاراکتر |
سوال شخصی سازی شده ی متن Lead Gen |
50 کاراکتر |
Lead Gen Privacy Policy Link |
100 کاراکتر |
عنوان Lead Gen Disclaimer |
60 کاراکتر |
عنوان تبلیغات جمعی |
25 کاراکتر |
تبلیغات تصویری با عکس |
20% متن |
توئیتر |
|
توئیت |
280 کاراکتر |
DM |
10,000 کاراکتر |
Handle |
15 کاراکتر |
نام پروفایل |
20 کاراکتر |
اینستاگرام |
|
کپشن |
2,200 کاراکتر |
بیو |
150 کاراکتر |
نام کاربری |
30 کاراکتر |
تعداد هشتگ ها |
30 هشتگ |
لینکدین |
|
آپدیت کمپانی پیج |
700 کاراکتر |
نام کمپانی |
100 کاراکتر |
درباره ی ما / خلاصه |
2000 کاراکتر |
نام صفحه |
50 کاراکتر |
عناوین رهبران کمپانی |
150 کاراکتر |
Employee Testimonial |
400 کاراکتر |
Custom Module Title |
150 کاراکتر |
Custom Module Body |
500 کاراکتر |
Custom Module URL Label |
70 کاراکتر |
نام |
20 کاراکتر |
نام خانوادگی |
40 کاراکتر |
پیشنهادات |
3000 کاراکتر |
عنوان مطلب پُست انتشاری |
150 کاراکتر |
محتوای انتشاری |
120,000 کاراکتر |
پینترست |
|
نام پروفایل پینترست |
20 کاراکتر |
بیو |
160 کاراکتر |
نام کاربری |
15 کاراکتر |
نام بُرد |
100 کاراکتر |
توضیحات بُرد |
500 کاراکتر |
توضیحات پین |
500 کاراکتر |
حداکثر تعداد برد ها |
500 کاراکتر |
حداکثر تعداد پین ها |
200,000 کاراکتر |
یوتیوب |
|
عنوان ویدیو |
70 کاراکتر |
توضیحات ویدیو |
5000 کاراکتر |
عنوان play list |
60 کاراکتر |
تگ های یوتیوب |
30 کاراکتر برای هر تگ و جمعاً 500 تگ |
|
دیدگاه شما چیست؟