طراحی وب سایت اختصاصی در شیراز

طراحی سایت در شیراز (تارنمای اختصاصی)

در این نوشتار طراحی سایت در شیراز با شیوه اختصاصی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همان طور که احتمالاً می دانید برای طراحی تارنما یا می توان آن را به صورت اختصاصی انجام داد یا به صورت استفاده از وب سایت های آماده و از پیش طراحی شده.

چون روند خدمات طراحی سایت در شیراز با دیگر شهر ها کمی متفاوت است عنوان را اینگونه ذکر کرده ایم.

به وب سایتی اختصاصی خواهیم گفت که دقیقاً متناسب با هدفی که کارفرما دارد از پایه و بدون استفاده از نرم افزارهای آماده طراحی گردد.

طراحی سایت اختصاصی با دیگر نوع ها (منظور استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده است) کاملاً تفاوت دارد. در ادامه برخی از این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد

تفاوت در طراحی:

در طراحی یک وب سایت اختصاصی زمینه کاری و هدف آن تأثیر مستقیمی در سبک و گرافیک طراحی خواهد داشت و پس از طراحی دیگر هیچ وب سایتی مشابه آن یافت نخواهد شد و توسط ما نیز برای کسی طراحی نخواهد شد. چنین فرایندی در برند سازی اصولی خود را به خوبی نشان خواهد دارد بنابراین اگر می خواهید به طور حرفه ای و آن طور که باید، برای کسب و کارتان برند سازی کنید الزاماً می بایست طراحی وب سایتتان اختصاصی باشد و نه این که از سایت ها و قالب های آماده استفاده برای طراحی آن استفاده شود.

تفاوت در ساختار داخلی:

چون وب سایت اختصاصی فقط جهت یک کاربرد ویژه طراحی می گردد ساختار داخلی آن به بهترین نحو ممکن پیاده سازی می شود بنابراین در زمان توسعه وب سایت دچار مشکلات زیاد نخواهیم شد و البته این موضوع روی سرعت وب سایت نیز تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

 برای مثال در یک وب سایت آماده تمام اجزای وب سایت از جمله قالب و فایل های زیرمجموعه و مورد نیاز آن به صورت دینامیک پیاده سازی شده است و شاید برخی جاها نیاز نباشد از امکانات دینامیکی که هم پیچیدگی را زیاد می کنند و هم سرعت را کاهش می دهند استفاده کنیم ولی در یک وب سایت اختصاصی هر جا که نیاز نبود می توان فایل ها و اجزا را به صوت استاتیک پیاده سازی کرد تا سرعت افزایش یاید.

تفاوت در برنامه نویسی

قالب ها یا وب سایت های آماده ی از پیش طراحی شده مانند وردپرس یا جوملا با زبان های برنامه نویسی سورس بازی طراحی شده اند که حتی نرم افزار سرور آن ها نیز سورس باز است (در این جا قصد نداریم درباره مزایا و معایب سورس باز صحبت کنیم) که این موضوع سبب شده چون تمام برنامه نویسان به پشت صحنه این برنامه ها دسترسی دارند نقطه ضعف آن ها نیز به راحتی آشکار شود به همین دلیل هک شدن چنین وب سایت هایی بسیار راحت است.

طراحی سایت در شیراز- تارنمای اختصاصی

اما در یک وب سایت اختصاصی از یک زبان برنامه نویسی تخصصی تر و امن تر برای طراحی سایت استفاده می شود. گاهی اوقات ارزان بودن و راحت بودن یک زبان برنامه نویسی موجب فراگیر شدن آن می شود اما دلیلی بر این نخواهد بود که وب سایت های حرفه ای را تحت آن طراحی کرد.

تفاوت در مدیریت:

در روش اختصاصی هر وب سایت پنل مدیریت مختص به خود را با توجه به امکاناتش دارد که هیچ گونه پیچیدگی ای در آن مشاهده نخواهد شد. اما در وب سایت های آماده و از قبل نوشته شده برای انجام یک کار کوچک باید فرایند های بسیار سختی را در پنل مدیریت آن ها طی کنید

تفاوت در بهینه سازی

شنیده ام که اکثر طراحان می گویند وردپرس سئوی خوبی دارد. دلیل چنین تفکری فقط نداشتن تجربه و تخصص در زمینه سئو است. در وب سات های اختصاصی چون کنترل 100 درصد روی خروجی صفحه تولید شده داریم می توانیم سئوی بسیار قوی تری داشته باشیم. این که بعضی از قالب های رایگان برای سئو مناسب هستند دلیلش فقط به کار بردن استاندارد های سئو در آن هاست و چون طراحان خودشان از آن استاندارد ها پی روی نمی کرده اند تصور می کنند وردپرس سئوی خوبی خواهد داشت.

روش مورد استفاده برای طراحی سایت در شیراز

شیرازسان برای تمامی وب سایت ها فقط از روش طراحی اختصاصی استفاده می کند. مزیت های این روش بر هیچ کس پوشیده نیست البته اگر آن فرد هدف یک کار حرفه ای و نتیجه ای خوب باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید