طراحی سایت شیراز

خدمات طراحی سایت در شهر شیراز توسط مجموعه خورشید شیراز (shirazsun) نیز ارائه می گردد. البته در این حوزه بُعد مسافتی مانعی برای ارائه خدمات نیست و شیرازسان حتی به مشتریان خارج از ایران نیز خدمات طراحی سایت ارائه می دهد. پس در به کار بردن واژه طراحی سایت شیراز دلیلی بر عدم ارائه خدمات به شهرهای دیگر نخواهد بود اما از لحاظ پشتیبانی و همچنین پیشرفت کار به نحو احسنت با توجه به نیاز و هدف کارفرما بهتر است ملاقات‌های حضوری بین کارفرما و طراح سایت حتماً صورت بگیرد بنابراین از این لحاظ می توان گفت تمرکز ما بیشتر در شهر شیراز است.

با انواع خدمات طراحی سایت توسط shirazsun آشنا شوید:

طراحی سایت هنری در شیراز:

در تمام موقعیت هایی که قرار است هنری (مثلا نقاشی، موسیقی، تئاتر) به نمایش گذاشته شود مشاهده خواهید کرد که سبک آن مکان از بسیاری جهات دارای ویژگی های منحصر به فرد و متفاوتی می باشد.

یک وب سایت هنری نیز از لحاظ سبک طراحی با دیگر وب سایت ها تفاوت های چشمگیری خواهد داشت.

وب سایت هنری یا می تواند جهت نمایش آثار هنری باشد که در این صورت باید طراحی آن دقیقاً مطابق با سبک آثار باشد مثلا اگر نقاشی قرار است در آن وب سایت نمایش داده شود نوع طراحی با حالتی که قرار است تصاویر تئاتر در آن نمایش داده شود متفاوت است.

طراحی سایت خبری در شیراز:

منظور از وب سایت های خبری الزاماً وب سایت های مرتبط با خبرگزاری ها و روزنامه ها می باشد. در این نوع طراحی هدف اصلی ارائه محتوا به بهترین شکل ممکن است.

طراحی سایت اطلاع رسانی در شیراز:

 وب سایت های اطلاع رسانی را می توان نمونه ای از وب سایت های شرکتی تلقی کرد که در آن سازمان ها یا شرکت ها جهت اطلاع رسانی های عمومی خود می توانند از آن استفاده کنند. برای مثلا یک شرکت ارائه خدمات که از تاریخ خاصی برخی خدمات جدیدش را شروع می کند می تواند از طریق وب سایت این موضوع را اطلاع رسانی کند یا حتی شروع فروش محصولی جدید یا پایان عرضه.

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز:

هر وب سایتی که بتوان در آن محصولی را برای فروش قرار داد به طوری که کاربر بتواند هزینه آن را از طریق درگاه بانکی پرداخت نماید را نمی توان فروشگاه اینترنتی نامید.

فروشگاه اینترنتی دارای یک سری استاندارد ها و الزامات است که اگر رعایت نشوند شکست در آن فروشگاه حتی است. در این مطلب علل شکست فروشگاه های اینترنتی را بررسی کرده ایم.

یک فروشگاه اینترنتی اگر با هدف افزایش درآمد و افزایش فروش بخواهد طراحی شود یا باید به صورت حرفه ای طراحی شود یا اصلاً اقدامی برای طراحی آن صورت نگیرد.

طراحی سایت شخصی در شیراز:

تفاوت وب سایت های شخصی با دیگر وب سایت ها در این است که می توان تا حدودی استاندارد هایی که برای کاربران عرف شده اند را نادیده گرفت.

درست که در طراحی سایت به هیچ وجه نباید استاندارد ها را نادیده گرفت اما در اینجا منظورم این است که می توان در این نوع وب سایت ها کمی متفاوت عمل و بر اساس سلیقه شخصی عمل کرد.

مثلا در یک فروشگاه اینترنتی کارفرما نمی تواند بگوید من دوست دارم منو های بالای وب سایت در گوشه سمت چپ و کمی پایین به صورتی عمودی قرار بگیرد چون با این کار یک اصل مهم را زیر پار گذاشته و موجب خواهد شد بسیاری از کاربران سایت را با حالت نا رضایتی ترک کنند اما در وب سایت های شخصی اینگونه نیست و می توان تا حدودی سلیقه شخصی را نیز در آن اعمال کرد.

هر فردی می تواند یک وب سایت شخصی داشته باشد. از مدیران گرفته تا کارآفرینان و هنرمندان، پزشکان، خواننده ها و غیره

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت پزشکی در شیراز:

پزشکان زیادی را می شناسم که به کمک یک وب سایت در فضای مجازی به شهرتی فوق العاده دست یافته اند که این موجب کسب درآمدی عالی نیز برای آن ها شده است.

در یک وب سایت پزشکی معمولاً مقاله های آموزشی، پرسش و پاسخ و ترجیحاً قابلیت رزرو نوبت به صورت آنلاین وجود خواهد داشت.

طراحی سایت تبلیغاتی در شیراز:

وب سایت های تبلیغاتی به وب سایت هایی گفته می شود که صاحبان کسب و کارها و یا ارائه دهندگان خدمات در آن وب سایت نوع فعالیت خود و مشخصات تماسشان را ثبت می کنند تا مصرف کنندگان بتوانند با جستجو در آن سایت ها به آن خدمات یا محصولات دستیابی داشته باشند.

سایت های تبلیغاتی را می توان مشابه صفحات نیازمندی روزنامه ها تصور کرد.

طراحی سایت شیراز:

البته انواع دیگر وب سایت ها نیز وجود دارند که از ذکر آن ها خود داری می کنیم.

جهت دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید