طراحی سایت پزشکی در شیراز

دنیای وب حتی بر روی کسب و کار پزشکان نیز تأثیر شگرفی گذاشته است. نزدیک به 40 درصد از افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند برای یافتن آدرس و تلفن پزشک مورد نظرشان در اینترنت جستجو می کنند. همچنین 60 درصد از افرادی که از شهرهای دیگر تمایل به مراجعه به یک شهر دیگر جهت استفاده از خدمات پزشکی را دارند نیز از طریق اینترنت پزشک مورد نظرشان را پیدا می‌کنند.

اگر قصد طراحی یک وب سایت پزشکی در شیراز دارید بهتر است ابتدا این نوشتار را مطالعه کنید.

این اهمیت روز به روز بیشتر می شود و در نتیجه پزشکانی که دارای وب سایت شخصی هستند خدمات بهتری به مراجعه کنندگان ارائه خواهد داد. البته موضوع جذب مراجعه کننده یا بیمار بیشتر نیست چرا که پزشکان حاذق ایرانی همیشه مراجعه کننده های بیش از حدی خواهند داشت به طوری که پاسخگوی همه آن‌ها نیز نیستند، بلکه موضوع ارائه خدمات بهتر است هر چند تاثیر یک وب سایت پرمحتوا در جذب مراجعه کننده های بیشتر برای یک پزشک خصوصاً پزشکانی که تازه شروع به خدمت کرده اند غیر قابل انکار است و پزشکان زیادی را می شناسم که اکثر بیمارانش از طریق وب سایت با وی آشنا شده اند...

هدف یک وب سایت پزشکی چیست؟

در کل یک وب سایت پزشکی با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم طراحی می شود که این خدمات می تواند شامل پاسخ به پرسش های آنان، اطلاع رسانی های مرتبط به حوزه تخصصی آن پزشک، معرفی و ارائه مشخصات تماس یا نوبت گیری آنلاین باشد.

کاربرد یک وب سایت پزشکی:

بیوگرافی پزشک:

 نمایش زندگینامه پزشک در وب سایت، در صورت وجود می تواند به معروفیت و ارتباط بهتر مراجعه کنندگان کمک کند.

پرسش و پاسخ:

بسیاری از بیماران پس از ویزیت یا قبل از ویزیت سؤال های بسیاری در ذهن دارند که اگر بخش پرسش و پاسخی در وب سایت وجود داشته باشید می تواند به طرز شگفت آوری نسبت به جذب بیماران و افزایش درجه رضایتمندی آن ها کمک کند.

اطلاع رسانی:

گاهی اوقات اکثر بیماران از مسیر های طولانی مراجعه می کنند و اگر به فرض مثال پزشکی در یک روز کاری نتواند به مطبش مراجعه کند آنگاه بسیاری از بیماران وقتشان تلف خواهد شد و موجب نارضایتی آن‌ها نیز می شود. پس بهتر است در وب سایت بخشی با عنوان اطلاع رسانی وجود داشته باشد تا برای چنین مواقعی به درستی اطلاع رسانی گردد و در آینده بیماران بهانه ای نخواهند داشت که ما مطلع نشده بودیم.

 نوبت دهی آنلاین:

پیاده سازی سیستم نوبت دهی آنلاین در یک وب سایت پزشکی کار ساده ای نیست اما در صورت وجود آن گام بسیار بزرگی در جهت رضایت و ارائه خدمات بهتر به بیماران و همچنین مدیریت آن مجموعه پزشکی برداشته خواهد شد.

یک سیستم نوبت دهی آنلاین می تواند به بیماران از هر کجای دنیا نوبت بدهد، تاریخ و ساعت مراجعه آن‌ها را مشخص کند و حتی هزینه ویزیت را هم به صورت آنلاین دریافت کند.

طراحی سایت پزشکی در شیراز

مطالب:

بهتر است در وب سایت بخشی وجود داشته باشد تا در آن تازه ها و مطالب آموزشی مرتبط با تخصص پزشک و یا مطالب مرتبط با حوزه سلامت در آن منتشر شود. چنین امکانی موجب جذب کاربران و مراجعه کنندگان بسیار زیادی خواهد شد.

مشاوره آنلاین:

اگر آن مجموعه پزشکی در زمینه ای تخصصی فعالیت می کند می تواند در صورت معروف شدن نسبت به ارائه مشاوره آنلاین و یا حتی حضوری اقدام کند که از لحاظ درآمد زایی می تواند بسیار عالی باشد.

مشخصات تماس:

جزئیات تماس شامل آدرس مطلب و شماره تلفن های تهیه نوبت باید به طور واضح در وب سایت ثبت شده باشد البته بهتر است نقشه گوگل مپ نیز درج شده باشد.

البته لازم به ذکر است که در شیراز وضعیت پزشکان طوری است که اکثر مراجعه کننده ها از شهر های دیگر هستند بنابراین جهت طراحی یک وب سایت پزشکی در شیراز بیشتر باید به این نکات توجه شود.

طراحی و پیاده سازی:

جهت طراحی یک وب سایت پزشکی پیشنهاد بر این است که از سیستم های مدیریت محتوای آماده و همچنین قالب های آماده به هیچ وجه استفاده نشود. اگر قرار باشد یک پزشک تخصص ها و دانش خود را در یک وب سایت به نحوی ارائه دهد که موجب شهرت و افزایش محبوبیت وی شود آنگاه برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر بدون شک نیاز است که وب سایت او یک کار حرفه ای باشد.

سئو:

چون اکثر کاربران در اینترنت نام پزشک را جستجو می کنند بنابراین بهینه بودن و انجام سئو برای وب سایت های پزشکی بسیار ضروری خواهد بود.

جهت دریافت خدمات طراحی سایت پزشکی در شیراز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید