طراحی سایت شرکتی در شیراز

وب سایت شرکتی نمادی از یک کسب و کار در قالب یک شرکت ارائه دهنده هر گونه خدمات یا محصولات می باشد. جهت طراحی یک وب سایت شرکتی در شیراز قبل از هر چیز بهتر است درباره کاربرد هایی که آن وب سایت می تواند برایتان داشته باشد و امکاناتی که می بایست داشته باشد اطلاعاتی کسب کنید.

هدف دراین نوع وب سایت ها چیست؟

یک وب سایت شرکتی قبل از هر چیزی می بایست معرف نوع کسب وکار و مجموعه شما باشد بنابراین واضح است که چنین وب سایتی نماینده ای خواهد بود از شرکت شما. بنابراین هدف آن ارائه محصولات و خدمات شماست.

علاوه بر آن مشخصات محصول یا خدماتی که ارائه می دهید باید با جزئیات دقیق به بهترین نحو ممکن نمایش داده شود.

کاربرد:

با توجه به هدف، کاربرد همان ارائه محصول یا نمایش خدمات است.

قابلیت ها

برای محصولات:

  • نمایش صحیح و تفکیک بندی شده ی گروه محصولات در دسته بندی های مناسب به صورت منظم و گیرا به طوری که کاربر با انتخاب گروه یا دسته بندی مناسب بتواند به محصول مورد نظر دستیابی داشته باشد.
  • نمایش منظم لیست محصولات بر اساس گروهی که کاربر انتخاب کرده با توجه به اولویت آن محصول. بنابراین قابلیت اولویت بندی محصولات نیز می بایست برای محصولات وجود داشته باشد.
  • نمایش صفحه محصول باید همراه با جزئیات دقیق شامل توضیحات، تصاویر متعدد، فایل های ضمیمه بروشور وغیره باشد.
  • قابلیت امتیاز دهی برای هر محصول توسط کاربران
  • قابلیت ثبت دیدگاه و نظرات کاربران برای هر محصول
  • قابلیت سفارش آنلاین محصولات
  • قابلیت ثبت اتوماتیک محصولات در موتورهای جستجو
  • امکان بهینه سازی هوشمند هر محصول از لحاظ سئو (منظور این است که استاندارد های هر صفحه از محصول با توجه به محتویات آن به طور اتوماتیک و هوشمند لحاظ شود.)

برای خدمات:

  • ارائه توضیحات دقیق از خدماتی که ارائه می دهید با جزئیات و تصاویر در صورت امکان
  • نمایش قیمت خدمات بر اساس نوع انتخابی توسط کاربر
  • نمایش دیدگاه یا مصاحبه با برخی از کاربران ترجیحا به صورت صوتی یا تصویری درباره کیفیت خدمات وشما و درجه رضایتمندی آن ها.

سفارش آنلاین:

برای وب سایت های شرکتی بهتر است قابلیت سفارش آنلاین محصولات یا خدمات وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند در سریع ترین زمان ممکن سفارش های خود را ثبت کنند.

طراحی سایت شرکتی در شیراز

 

طراحی و پیاده سازی:

طراحی وب سایت شرکتی باید دقیقا مطابق با زمینه کاری آن شرکت طراحی شود. به هیچ وجه نباید سلیقه شخصی در آن دخالت داده شود.

برای مثال وب سایت شرکتی که در زمینه خدمات صادرات فعالیت دارد نباید مانند یک وب سایت هنری دارای پس زمینه تیره و جلوه های هنری باشد.

همچنین بهتر است به دلیل اختصاصی بودن و متناسب بودن طراحی گرافیکی وب سایت از قالب های آماده و نیز سیستم های مدیریت محتوای آماده نیز استفاده نشود تا خروجی نهایی وب سایت دقیقا با زمینه کاری شما تناسب داشته باشد.

(خدمات طراحی سایت های شرکتی در شیراز: جهت کسب اطلاعات از بخش تماس با ما اقدام فرمانید)

اطلاع رسانی و اطلاعیه ها:

جهت معرفی بهتر خدمات و محصولات بهتر است در وب سایت قابلیت ارسال مطالب نیز وجود داشته باشد تا هر نوع محتوایی را در صورت تمایل به نمایش بگذارید.

تماس و پشتیبانی:

کاربران وب سایت تمایل دارند اطلاعات تماس شما به طور واضح در جلوی چشم آن‌ها باشد و همچنین انتظار دارند در صورت نیاز به راهنمایی بتوانند در سریع ترین زمان ممکن با شما گفتگو داشته باشند.

سئو:

از آنجا که ممکن است خدمات و محصولات شما مورد نیاز اقشار بسیار زیادی باشد بهتر است از فرصت نمایش وب سایتتان در موتورهای جستجو نیز بهره مند شوید. فرض کنید یک شرکت در زمینه فروش دستگاه های تقویت کننده امواج تلفن همراه فعالیت می کند (فروش و تعمیر) حال اگر چنین شرکتی بداند عبارت فروش دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه به دفعات زیادی در اینترنت جستجو می شود آنگاه بتواند وب سایت خود را با این عبارت به لینک یک گوگل منتقل کند افزایش چند برابری مشتریان را شاهد خواهد بود.

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید