طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز

هنگام به کار بردن واژه ی حرفه ای برخی افراد نا خود آگاه به یاد جملات و شعارهای تبلیغاتی می‌افتند و البته حق هم دارند زیرا در 70 درصد موارد وقتی یک کسب‌وکار خود را حرفه‌ای معرفی می‌کند پس از بررسی بیشتر یا استفاده از خدمات آن‌ها متوجه می شویم نه تنها نمی‌توان آن مجموعه و خدماتش را در سطح حرفه ای قرار داد بلکه باید در اعطای عنوان مبتدیانه نیز تردید داشت.

چنین مسائلی موجب شده دید جامعه نسبت به برخی واژه ها تغییر پیدا کند برای مثال اگر یک مجموعه که واقعاً خدمات حرفه ای ارائه می دهد در عنوان تبلیغاتی و معرفی خودش از کلمه حرفه ای استفاده کند ممکن است مشتریان آن را جدی نگیرند.

پس بهتر است هنگام معرفی کسب و کارمان از عنوان هایی که برای معرفی خودمان به کار می بریم بر حذر باشیم وسعی کنیم واقع بین هم باشیم.

اگر خدمات ما حرفه ای نیست چرا در تبلیغاتمان از این عنوان استفاده کنیم؟

چرا فکر می‌کنیم ما تافته جدا بافته هستیم و فقط ما هستیم که کار با کیفیت و حرفه ای ارائه می دهیم؟

بهتر است خودمان را جای مشتریان قرار دهیم و آنگاه بسنجیم ببینیم آیا خودمان واقعاً چنین مجموعه ای را با این نوع خدمات در سطح یک مجموعه حرفه ای قرار می دهیم یا نه؟ چرا مثلاً شرکت طراحی وبی که 5 نمونه کار با جوملا طراحی کرده باید برچسب حرفه ای بودن به خود بزند و در تمام تبلیغاتش طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز را به کار ببرد؟ (این مورد فقط یک مثال بود)

با کمی تأمل پاسخ را خواهید یافت.

در زمینه طراحی وب چنین مسائلی بسیار زیاد وجود دارد. برای مثال دیگر به کار بردن واژه ی طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز هیچ فرقی با واژه ی طراحی وب سایت در شیراز ندارد زیرا آن‌ها که واقعاً حرفه ای هستند کمتر این واژه را به کار می برند و حرفه ای بودن خود را در نوع خدمات با کیفیتشان نشان می دهد اما دیگر مجموعه ها فقط در تبلیغاتشان واژه حرفه ای را ملاحظه می کنید و نه در نمونه کارهایشان.

یک وب سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

نمی‌توان صراحتاً این موارد را بیان کرد چرا که هر وب سایتی هدفی دارد و انواع وب سایت ها یکسان نیستند به علاوه این که هر وب سایتی دارای یک بودجه و زمان مشخص است با این حال بنده وب سایت هایی با شرایط زیر را جزو یک کار حرفه ای می دانم:

خدمات طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز:

نوع مدیریت محتوا: برای طراحی وب سایت از سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس، دروپال استفاده نشده باشد. وب سایت هایی که توسط این CMS ها طراحی شده باشند را به هیچ وجه در حیطه وب سایت های حرفه ای قرار نخواهیم داد.

نحوه طراحی: دیگر زمان متن و تصاویر ساده گذشته است اکنون یک وب سایت باید طوری باشد که کاربر را جذب کند و بدون هیچ ایرادی بتواند با کاربر تعامل برقرار کند. در واقع در این مورد بحث طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری در میان می آید.

بهینه بودن وب سایت: سرعت وب سایت باید طوری باشد که در کمتر از 6 ثانیه بارگذرای شود که لازم است طراح تسلط کافی به مباحث مربوطه مانند کاهش حجم نهایی صفحه و بهینه سازی کد ها و تصاویر داشته باشد.

اگر در معنای واقعی و نه در جملات تبلیغاتی تمایل دارید یک وب سایت حرفه ای در شیراز برایتان طراحی شود با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید