شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
شرایط مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی:
- دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت مورد نظر در اینترنت و نیز اقامتگاه قانونی
- دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
- رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
- عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
- دارا بودن وبسایت آماده جهت فروش اینترنتی
- ارتباط بین زمینه فعالیت سایت و شرح فعالیت های مشخص شده در مجوزهای شغلی
مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقوقی) :
تکمیل فرم آنلاین ثبتنام خدمات پرداخت اینترنتی
- تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شرکت و یا موسسه نزد یکی از شعب بانکهای کشور
- تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب امضا
- تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه کسب یا جواز کار
- آگهی تاسیس شرکت
- شماره اقتصادی اخذ شده از سازمان امور مالیاتی
مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی (ویژه اشخاص حقیقی):
- تکمیل فرم آنلاین ثبتنام خدمات پرداخت اینترنتی
- تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزد یکی از شعب بانکهای کشور
- تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
- تصویر برابر اصل اجارهنامه یا سند مالکیت محل کار یا سکونت
مراحل انعقاد قرارداد با پذیرندگان اینترنتی عبارت است از:
- تکمیل فرم آنلاین ثبتنام خدمات پرداخت اینترنتی
- بررسی نماد اعتماد الکترونیک و فنی سایت و کنترل رویه فروش توسط شرکت پرداخت الکترونیک
- تعریف کد پذیرنده در سیستم به صورت محدود با امکان انجام تراکنش تستی تا سقف 1500 ریال و ارسال آن به پست الکترونیک متقاضی
- ارسال مدارک لازم
- امضای قرارداد متقاضی توسط مدیریت شرکت پرداخت الکترونیک و ارسال آن
- دریافت لوگوی ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و قرار دادن آن در محل مناسبی از سایت پذیرنده
- شروع به کار فروشگاه (پشتیبانی توسط شرکت پرداخت الکترونیک)
دیدگاه شما چیست؟